Hop til hovedindholdet

2200 København N

Netværksarrangement på Food Club, København

Arrangementsbeskrivelse

Har du lyst til at møde dygtige kandidater fra Aalborg Universitet til en snak om samarbejdsmuligheder – en unik mulighed for dig og din arbejdsplads til at scoute for talenter og nye spændende kompetencer?

Du vil, i uformelle rammer, møde en god flok udvalgte nuværende kandidatstuderende, samt andre AAU alumner, bosiddende og arbejdende i og omkring København.

Vi har 10 åbne pladser, og eftersom det er først til mølle vil vi anbefale, at du ikke venter for længe med at tilmelde dig.

Arrangementet finder sted d. 24 oktober kl. 17:30-20:00. I arrangementet er inkluderet en let middag og drikkevarer under middagen.
(Nærmere informationer følger i bekræftelsesmailen, som sendes til den mailadresse, du er registreret med)

Venligst bemærk:
Tilmelding er nødvendigt og bekræftelse skal fremvises ved arrangementets start.
Bekræftelse sendes med det samme til din angivne mailadresse. Skulle du mod forventning ikke modtage bekræftelse skal du kontakte os på lfn@adm.aau.dk

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >